لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
آقای مصطفی کریمی خریدار لاستیک اوتلی در تاریخ 30 تیرماه مراجعه نموده در نمایندگی ما تشکیل پرونده داده به بیمه ایران إرجاع دادیم
بیمه ایران پس از بررسی پیام های فعال سازی گارانتی راست آزمایی کرد و مورد تایید قرار گرفت 48ساعت بعد فیش و چک برای مصرف کننده ای که اگر هر تایر دیگری می خرید و می دانست مقصر خودش است و هیچ گونه راهی ندارد جز اینکه یک حلقه نو بخرد ندارد
در لاستیک اوتلی با گذاشتن فقط مبلغ 29هزار تومان روی وجهی که بیمه ایران 116000 هزار تومان به أو پرداخت کرد به نمایندگی مراجعه میکند و یک حلقه نو با خیالی آسوده میخرد
چرا ؟؟؟
چون اوتلی براش کیفیت و امنیت به أرمغان آورده است
هر لاستیک فروشی به این تایر و نحوه پارگی بوسیله نبشی آهن نگاه کند به مصرف کننده می گوید : ببخشید مقصر خود شما هستید که روی نبشی رفته اید و گارانتی کارخانه شامل حال نمیشود
مصرف کننده مستاصل و درمانده شده مجبور میشود مجددا هزینه 145000هزار تومانی را بدهد تا یک حلقه نو خریداری نماید
اما در سلطان کیفیت AOTELI این دغدغه مصرف کننده برداشته شد یعنی چه ؟
اگر ایراد تولید کارخانه باشد تا 5 سال شرکت پاسخگو است
اگر بر اثر کیفیت محصول حوادث غیرمترقبه مثل خدایی ناکرده نقص عضو ؛ فوتی و خسارت به خودرو پیش بیاید بیمه ایران محکم ایستاده است
اگر تا یکسال مصرف کننده غیر عمد به لاستیک آسیب وارد کند بیمه با فرانشیز ماهانه به مصرف کننده خسارت پرداخت خواهد کرد
بنابراین
اوتلی امنیت ؛ آرامش را برای فروشنده خودش و مصرف کننده هدیه داده است
شاید ذکر این نکته خیلی اهمیت داشته باشد که خواهشا فعال سازی درست و اصولی را جدی بگیریم تا مثل این مصرف کننده محترم آقای مصطفی کریمی بتوانیم براحتی پس از 48 ساعت وجه خود را از بیمه دریافت نماییم
در پایان از آقای مهدی عابدی کارشناس و نماینده برتر 5سال متوالی بیمه ایران و جناب آقای کریمی مقدم مدیریت محترم بیمه ایران تقدیر و تشکر مینماییم
گروه AOTELI در ارائه بهترین محصول با کیفیت و ارائه بهترین خدمات به مصرف کنندگان بی همتاست این را ما نمیگوییم
مردم هستند که ما را انتخاب می کنند
نوشتن دیدگاه