لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
بنام خدا
AOTELI تمامی تحرکات خود را در زمینه فروش متمرکز نکرده است بلکه فروش بخشی از عمل ماست و آموزش یکی از نکاتی است که در کشور ما مغفول مانده است به این معنی اکثر قریب به اتفاق شرکت های واردکننده به چیزی غیر از فروش نمی اندیشند
حال آنکه شرکت امیرران معتقد به فروشی است که بر پایه آگاهی فروشنده و خریدار صورت بگیرد
زمانیکه مصرف کننده به فروشنده ای مراجعه نماید که مخزنی از اطلاعات باشد و این اطلاعات را در اختیار خریدار قرار دهد مطمئن باشید این فروش به خریدار تداوم خواهد داشت و همه به آگاهی کامل به سوی فروشنده دانا خواهند رفت
در این راستا برندی داریم بنام AOTELI محصولی منحصر بفرد که در ید امیرران و نماینده هایش است و ما بر خود واجب می دانیم که فروشنده های ما باید فیرست کلاس بودن سلطان تایرها اتلی را درک کنند و سپس با تلفیقی از آموزش به دانایی کامل لاستیک را در اختیار مردم ایران زمین قرار دهند
چقدر لذت بخش است که تایر فروش و مصرفکننده از خرید و فروش خود لذت ببرند فروشنده بداند تایری فروخته که علاوه بر سود ، خیالش بابت کیفیتی که دست مردم داده و امنیت و گارانتی عالی است
و مصرف کننده بداند که از فروشگاهی خرید کرده که به جرات فروشنده ،در اطلاعات و آگاهی او را روشن کرده که با دید باز خرید کند و حتی نکات استفاده صحیح از تایر را به او آموزش داده و حتی برای خرید لیست قیمت شرکت را لحاظ کرده پس این خریدار یک خریدار وفادار به آن برند و آن فروشنده خواهد بود زیرا می بیند هیچ نکته عیر مبهمی برایش باقی نماینده ، حتی اگر جای دیگری می رفت این خرید موفق را انجام نمیداد
این است تفاوت فروش در سیستم بازرگانی امیرران با تایرها و شرکت های دیگر
ما به 40 ملیون خریدار وفادار نیاز داریم
و این وفاداری را ما باید مقدمتا در مصرف کننده ایجاد نماییم تا او هم به ما و تیم ما وفادار بماند
و این وفاداری را ما باید مقدمتا در مصرف کننده ایجاد نماییم تا او هم به ما و تیم ما وفادار بماند
و این وفاداری را ما باید مقدمتا در مصرف کننده ایجاد نماییم تا او هم به ما و تیم ما وفادار بماند
و این وفاداری را ما باید مقدمتا در مصرف کننده ایجاد نماییم تا او هم به ما و تیم ما وفادار بماند
چتــــــــــــــری مطمئـــــــن برای آینــــــــده ای روشن با تیم قدرتمند امیرران و لاستیک جنتلمن اُتِلـــی
نوشتن دیدگاه