ارائه گزارش فصلی به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان

نوشته شده توسط:AOTELI TIRES | ۱ دیدگاه

بنام یزدان پاک 

امروز طی تعهد خود به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گزارشی دال بر اهم فعالیت های انجام شده در طی چند ماه گذشته ارائه دادیم 

 

 در واقع اصل را نمایندگان امیرران می دانند قبل از آنکه کسی از ما بخواهد الزاماتی مشخص شده انجام دهیم خود ما داوطلبانه از ابتدا به حقوق لاینفک مصرف کنندگان احترام نه در حرف بلکه در عمل داشتیم 

 

چه در خدمات پس از فروش چه در یکپارچگی قیمتها در سراسر کشور و ارائه بهترین نوع خدمات به مردم همواره پیشتاز بوده ایم 

 

در حال حاضر در انجام آموزش نمایندگی ها ، آموزش مردمی و اتوسرویسها پیشقدم کاری بزرگ هستیم تا با آموزش توسط موسسه تحقیقات استاندارد ایران سطح کیفی اطلاعات تمامی نمایندگی ها را بالا برده و در ارائه خدمات شایسته به مردم رهبر باشیم 

 

در ایجاد مراکز خدمات پس از فروش نیز با ایجاد مراکزی مشخص سعی داریم مردم تکلیف شان بعد از خرید برای خدمات،  مشخص و هویدا باشد 

 

برای نسل ها برنامه هاد داریم تا جوانان ، نوجوانان ، بزرگسالان همه در این زمینه اطلاعات کافی و وافی داشته باشند تا از نحوه مراقبت و بازرسی دوره ای تایر آگاهی پیدا کنند 

 

اینجا ایران است صدای ما را از قلب کیفیت می شنوید امیرران مثل خودش AOTELI

 

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۳:۴۷:۰۳
    Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this post and
    the rest of the website is also really good.


    نوشتن دیدگاه