مجموعه اقدامات ما در سال گذشته چه بود ؟

نوشته شده توسط:AOTELI TIRES | ۰ دیدگاه

با سلام و عنایات حق 

هر ساله اکثر شرکت ها در پایان سال نگاهی به آنچه انجام دادند،  دارند تا از آن نتیجه اقدامات انجام شده ، برآیند حرکت در آینده را ترسیم کنند 

و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم 

 

در سال گذشته چه کرده ایم ؟  برای اینکه بعضی اقدامات انجام شده در  طول سال ، نمود خود را در سال 95 نمایانگر می سازد  از دادن اطلاعات کامل معذوریم 

اما آنچه انجام دادیم  و  انجام خواهیم داد : 

1- برگزاری 32  همایش در سراسر کشور  در یافت گرید ؟؟؟    

2- برگزاری 15 نمایشگاه بین المللی در ایران  دریافت تندیس ؟؟؟؟

3- برگزاری 2 نمایشگاه در کشورهای همجوار 

4- ایجاد فروش و ارز آوری برای  کشور با فروش به ترکیه ، قزاقستان و ونزوالا 

5- ایجاد شبکه ای قدرتمند و منسجم در شهرها و استانها 

6- 12421 مورد ماموریت های نامحسوس در 15 استان برای یکپارچگی قیمت ها در سراسر کشور 

7- بازدید از نمایندگان استانی 95 مورد در طول سال 

8 -بازدید از نمایندگان اصلی امیرران 475 مورد 

9- ارائه هدایای بسیار در طول سال به نمایندگی ها برای تقدیر و تشکر از زحمات آنها ، استفاده از تایر های سلطان ، تعصب واقعی روی سلطان اُتِلــی  ، سالروز های تولد در بسیاری از شهر های ایران 

10- پرداخت حق بیمه نمایندگانی که مرتب در سالها فعالیت با امیرران وفاداری خود را حفظ کرده اند 

11- ایجاد بنرهای نمایندگی ها در استانهای مختلف 

12- نشست صمیمی بچه های تیم امیرران با کلیه نمایندگی ها در ساعات مختلف شبانه روز 

13- ارائه بهترین خدمات به مردم کشور با فعال سازی گارانتی آنلاین برای اولین بار در ایران ( الگوبرداری اکثر شرکت ها از امیرران گروپ) 

14- ارائه آگاهی به مردم در سامانه هوشمند  برای  نحوه استفاده صحیح از تایر 

15- برگزاری جشنواره امیرران برای نمایندگان امیرران در سال 95

16- برگزاری جشنواره مردمی در سال 95

17- ارائه هدایای خانواده 

18- ارائه هدایای ناقابل برای مردم از قبیل ( خودکار ، لیوان ، دستمال کاغذی ، جا سوییچی ، آفتابگیر ، تقویم ، لباس کار و ................. نه در یک بار شب عید بلکه ماهانه برای تمامی استانها ارسال شده است

19- کارت هدیه سفر 

20- ارائه سیستم فروش مقتدرانه و آسان برای نمایندگی ها 

21- ارائه خدمات لحظه ای رایگان در 24 ساعت از شبانه روز  از بالاترین مقام شرکت تا پایینترین عضو برای انجام ادای وظیفه به مردم و نمایندگی ها 

22- تامین 94 سایز از تایرهای سواری در سال 94  در حالیکه بسیاری از شرکت ها با کمبود کالا و مشکلات واردات مواجه بوده اند

23- برگزاری نمایشگاه برای نمایندگی ها ( که مردم با کالا و نماینده های آن کالا  در شهر و استان مربوطه  آشنا شوند ) 

24- همکاری 100% با نماینده های استانی برای نیازهایی که آن نمایندگی  برای استان خود ضروری می دانست و انجام تمامی آنها برای نماینده محترم 

25- تخصیص 3 دستگاه خودرو برای بهترین و متعصب ترین نمایندگان سلطان در سال 95

26- تخصیص یکدستگاه خودرو و بسیاری هدایا برای مصرف کنندگان  در سال 95

27- ارائه بهترین محصول سال 2014  در کیفیت از نگاه جهانی ( رتبه 29)

28- ایجاد سایت مردمی امیرران برای اطلاع رسانی قدرتمند 

29- ایجاد کارت ویزیت فروشگاهها برای نمایندگانی که در نمایشگاهها شرکت کرده بودند ( برای سایر استانها در سال 95)

30- ارائه تبلیغات پیام های انبوه برای کلیه استانها با بودجه ای گزاف برای نمایندگی ها انجام پذیرفت

31- ایجاد شبکه ای قدرتمند در شبکه های اجتماعی برای ارتباط لحظه ای با تمام مردم و نمایندگی ها 

32- ماموریت 300 روزه از 365 روز برای اکثر کارمندان شرکت که دایمی در جاده های کشور تردد داشتند برای خدمات رسانی بهتر به نمایندگان 

33- تیم کارشناسان واحد پشتیبانی لحظه ای  نمایندگی ها را رصد می کردند و آنلاین با نمایندگان در ارتباط تنگاتنگ بودیم و هستیم 

34- ایجاد امداد خودرو  به همین زودی در کشور 

35- ایجاد امکان تخفیف در خرید های بعدی برای مصرف کننده واقعی 

36- تبریکات سرزده و تلفنی به نمایندگان برای مراسم های خاص 

37- تحویل کالا در اسرع وقت با رانندگانی مجرب و متعهد ( بسیاری از شرکت ها در این قصه مشکلات دارند)

38- تحویل کالاهای به تاریخ روز در تمام سال 2015( اکثر شرکت ها تولیدات 2013  و 2014  و این اواخر 2015 ارائه می کردند و البته قیمتهای اندکی پایینتر  برای فرار  خود و وسوسه کسبه )

39- کیفیتی ارائه کردیم که امروزه همه را به تحسین وا داشته است 

40- آموزش های چندگانه در سال 95  برای متعصبان واقعی سلطان کیفیت اُتِلــــی  که پایه آنها را قویتر خواهد کرد و خود نماینده یک مرجع خواهدشد برای همه ان شاالله 

41- خدمات فرا گارانتی برای مردم برای اولین بار در کشور   در سال 95

42- پذیرایی از مشتریان در خدمات پس از فروش در سال 95

43- فرم نظر سنجی از مصرف کنندگان 

44- کارت گارانتی 5 سال بدون محدودیت کیلومتر 

45- ارائه راهکارهای نوین فروش در سال 95 به نمایندگی ها 

46- کلاس های توجیهی برای خدمات سهل تر و کاربردی در سال 95 با اساتید مجرب 

47- ایجاد تابلو در نمایندگی های خدمات پس از فروش   بعد از امتحانات و دریافت مجوزات لازم 

48- مسافرت با نمایندگان برتر در جشنواره 95 به کشور ترکیه

49- رایزنی با ایران خودرو  و سایپا  و پارس خودرو  و شرکت های وارد کننده خودرو  برای تایر فابریکی سلطان 

50- ارائه آیتم هایی که باعث فروش حد اکثری نمایندگی ها خواهد شد در سال 95

51- ایجاد سخت گیری های بجا در اخذ نمایندگان جدید تا نمایندگان قدیمی با فراغ خاطر رشد کنند 

52- حذف نماینده پخش در تهران برای جلوگیری از آسیب نمایندگی ها در شهرستانها 

53-ایجاد مراکز بازدید سیستم تعلیق خودروها در سال 95

54- مشارکت در نمایشگاهها ی بین المللی در سال 95 برای نمایندگی ها  و   روان شدن بازار برای آنها 

55- امکان بازدید کارخانه در سال 2017

56- تامین تایرهای کامیون ، اتوبوس ، خاور  و نیسان در زنجیره فروش 

57- ایجاد واحد آموزش در نمایشگاهها با هدف ارتقا سطح آگاهی مردم و کمک به بهره وری و اقتصاد ملی 

بسیاری دیگر   از خدمات و  توضیحات آن بماند برای بعدا   

آنچه میدانیم :  سال 95 به بعد بازارها از آن ما و شما خواهد بود   

سلطان تایرهای با کیفیت فقط AOTELI

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه