لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
با سلام و عنایات حق
هر ساله اکثر شرکت ها در پایان سال نگاهی به آنچه انجام دادند، دارند تا از آن نتیجه اقدامات انجام شده ، برآیند حرکت در آینده را ترسیم کنند
و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم
در سال گذشته چه کرده ایم ؟ برای اینکه بعضی اقدامات انجام شده در طول سال ، نمود خود را در سال 95 نمایانگر می سازد از دادن اطلاعات کامل معذوریم
اما آنچه انجام دادیم و انجام خواهیم داد :
1- برگزاری 32 همایش در سراسر کشور در یافت گرید ؟؟؟
2- برگزاری 15 نمایشگاه بین المللی در ایران دریافت تندیس ؟؟؟؟
3- برگزاری 2 نمایشگاه در کشورهای همجوار
4- ایجاد فروش و ارز آوری برای کشور با فروش به ترکیه ، قزاقستان و ونزوالا
5- ایجاد شبکه ای قدرتمند و منسجم در شهرها و استانها
6- 12421 مورد ماموریت های نامحسوس در 15 استان برای یکپارچگی قیمت ها در سراسر کشور
7- بازدید از نمایندگان استانی 95 مورد در طول سال
8 -بازدید از نمایندگان اصلی امیرران 475 مورد
9- ارائه هدایای بسیار در طول سال به نمایندگی ها برای تقدیر و تشکر از زحمات آنها ، استفاده از تایر های سلطان ، تعصب واقعی روی سلطان اُتِلــی ، سالروز های تولد در بسیاری از شهر های ایران
10- پرداخت حق بیمه نمایندگانی که مرتب در سالها فعالیت با امیرران وفاداری خود را حفظ کرده اند
11- ایجاد بنرهای نمایندگی ها در استانهای مختلف
12- نشست صمیمی بچه های تیم امیرران با کلیه نمایندگی ها در ساعات مختلف شبانه روز
13- ارائه بهترین خدمات به مردم کشور با فعال سازی گارانتی آنلاین برای اولین بار در ایران ( الگوبرداری اکثر شرکت ها از امیرران گروپ)
14- ارائه آگاهی به مردم در سامانه هوشمند برای نحوه استفاده صحیح از تایر
15- برگزاری جشنواره امیرران برای نمایندگان امیرران در سال 95
16- برگزاری جشنواره مردمی در سال 95
17- ارائه هدایای خانواده
18- ارائه هدایای ناقابل برای مردم از قبیل ( خودکار ، لیوان ، دستمال کاغذی ، جا سوییچی ، آفتابگیر ، تقویم ، لباس کار و ................. نه در یک بار شب عید بلکه ماهانه برای تمامی استانها ارسال شده است
19- کارت هدیه سفر
20- ارائه سیستم فروش مقتدرانه و آسان برای نمایندگی ها
21- ارائه خدمات لحظه ای رایگان در 24 ساعت از شبانه روز از بالاترین مقام شرکت تا پایینترین عضو برای انجام ادای وظیفه به مردم و نمایندگی ها
22- تامین 94 سایز از تایرهای سواری در سال 94 در حالیکه بسیاری از شرکت ها با کمبود کالا و مشکلات واردات مواجه بوده اند
23- برگزاری نمایشگاه برای نمایندگی ها ( که مردم با کالا و نماینده های آن کالا در شهر و استان مربوطه آشنا شوند )
24- همکاری 100% با نماینده های استانی برای نیازهایی که آن نمایندگی برای استان خود ضروری می دانست و انجام تمامی آنها برای نماینده محترم
25- تخصیص 3 دستگاه خودرو برای بهترین و متعصب ترین نمایندگان سلطان در سال 95
26- تخصیص یکدستگاه خودرو و بسیاری هدایا برای مصرف کنندگان در سال 95
27- ارائه بهترین محصول سال 2014 در کیفیت از نگاه جهانی ( رتبه 29)
28- ایجاد سایت مردمی امیرران برای اطلاع رسانی قدرتمند
29- ایجاد کارت ویزیت فروشگاهها برای نمایندگانی که در نمایشگاهها شرکت کرده بودند ( برای سایر استانها در سال 95)
30- ارائه تبلیغات پیام های انبوه برای کلیه استانها با بودجه ای گزاف برای نمایندگی ها انجام پذیرفت
31- ایجاد شبکه ای قدرتمند در شبکه های اجتماعی برای ارتباط لحظه ای با تمام مردم و نمایندگی ها
32- ماموریت 300 روزه از 365 روز برای اکثر کارمندان شرکت که دایمی در جاده های کشور تردد داشتند برای خدمات رسانی بهتر به نمایندگان
33- تیم کارشناسان واحد پشتیبانی لحظه ای نمایندگی ها را رصد می کردند و آنلاین با نمایندگان در ارتباط تنگاتنگ بودیم و هستیم
34- ایجاد امداد خودرو به همین زودی در کشور
35- ایجاد امکان تخفیف در خرید های بعدی برای مصرف کننده واقعی
36- تبریکات سرزده و تلفنی به نمایندگان برای مراسم های خاص
37- تحویل کالا در اسرع وقت با رانندگانی مجرب و متعهد ( بسیاری از شرکت ها در این قصه مشکلات دارند)
38- تحویل کالاهای به تاریخ روز در تمام سال 2015( اکثر شرکت ها تولیدات 2013 و 2014 و این اواخر 2015 ارائه می کردند و البته قیمتهای اندکی پایینتر برای فرار خود و وسوسه کسبه )
39- کیفیتی ارائه کردیم که امروزه همه را به تحسین وا داشته است
40- آموزش های چندگانه در سال 95 برای متعصبان واقعی سلطان کیفیت اُتِلــــی که پایه آنها را قویتر خواهد کرد و خود نماینده یک مرجع خواهدشد برای همه ان شاالله
41- خدمات فرا گارانتی برای مردم برای اولین بار در کشور در سال 95
42- پذیرایی از مشتریان در خدمات پس از فروش در سال 95
43- فرم نظر سنجی از مصرف کنندگان
44- کارت گارانتی 5 سال بدون محدودیت کیلومتر
45- ارائه راهکارهای نوین فروش در سال 95 به نمایندگی ها
46- کلاس های توجیهی برای خدمات سهل تر و کاربردی در سال 95 با اساتید مجرب
47- ایجاد تابلو در نمایندگی های خدمات پس از فروش بعد از امتحانات و دریافت مجوزات لازم
48- مسافرت با نمایندگان برتر در جشنواره 95 به کشور ترکیه
49- رایزنی با ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو و شرکت های وارد کننده خودرو برای تایر فابریکی سلطان
50- ارائه آیتم هایی که باعث فروش حد اکثری نمایندگی ها خواهد شد در سال 95
51- ایجاد سخت گیری های بجا در اخذ نمایندگان جدید تا نمایندگان قدیمی با فراغ خاطر رشد کنند
52- حذف نماینده پخش در تهران برای جلوگیری از آسیب نمایندگی ها در شهرستانها
53-ایجاد مراکز بازدید سیستم تعلیق خودروها در سال 95
54- مشارکت در نمایشگاهها ی بین المللی در سال 95 برای نمایندگی ها و روان شدن بازار برای آنها
55- امکان بازدید کارخانه در سال 2017
56- تامین تایرهای کامیون ، اتوبوس ، خاور و نیسان در زنجیره فروش
57- ایجاد واحد آموزش در نمایشگاهها با هدف ارتقا سطح آگاهی مردم و کمک به بهره وری و اقتصاد ملی
بسیاری دیگر از خدمات و توضیحات آن بماند برای بعدا
آنچه میدانیم : سال 95 به بعد بازارها از آن ما و شما خواهد بود
سلطان تایرهای با کیفیت فقط AOTELI
نوشتن دیدگاه