دو مطلب و درک بسیاری زوایای پنهان در این دو مطلب .

نوشته شده توسط:AOTELI TIRES | ۰ دیدگاه

با یاد خدا و  استعانت از او که جز او هیچ نیست 

احتراما دو مطلب را در کنار هم چیدمان کردیم تا برای شفافیت بعضی مسائل در آینده بهتر بتوان آنها را حلاجی کرد 

مطلب اول : چند ماه پیش  دقیقا زمانیکه سلطان تایرهای جهان AOTELI  اُتِلــی  را به بازار ایران معرفی کردیم به استحضار تمامی خوانندگان سایت رساندیم که سلطان بزودی ساختار و سامانه بین برندها و معادلات بین برندی  را می شکند و این که یک برند ژاپنی است یا یک برند کره پس باید با قیمتی بالاتر از دیگران بایستد و یا یک برند تایوان است پس چرا با کره ای ها در یک قیمت می ایستد و  ....

حقیقتا و ماهیت کیفیت این را حکم میکند که چرا با وجودی اینکه کشورهای جنوب شرق آسیا نظیر ژاپن ،کره ،تایوان ،تایلند ،اندونزی ، مالزی و سنگاپور  خود دارای برندهای مهم و عالی هستند و صادرات به کشورهای بسیاری را در دستور کار دارند اما سلطان کیفیت اُتِــلی در کشورهای آنها ماهانه بیش از 750 کانتینر تایر سواری مصرف می کنند   چرا ؟؟؟؟؟؟

چرایی اینکه بیش از 80% این کیفیت در کشورهای اروپایی و امریکایی مصرف می شود و 18% در کشورهای  جنوب شرق آسیا دلیل محکم و قوی است بر اینکه این تایر تا به امروز برای بازار ایران و مارکت ایران تعریف نشده بود و  دوستان ما حتی امروز ترجیح می دهند برای این بازار کالاهایی با قیمت پایینتر را خرید و وارد کنند   اما امیرران گروپ  فقط به کیفیت میاندیشد و بس 

پس هر کس این دید را  داشته باشد که چرا نسبت به دیگر برندها جایگاه بالاتری در قیمت دارد ، میتواند مطالب بالا را بارها و بارها مطالعه نمایند تا اهداف و استراتژی امیرران گروپ  را بداند و چرایی فروش بالای سلطان  اِتِلـــی   در جهان  را بداند  بعد راحتتر میتواند با این برند با کیفیت ارتباط برقرار کند 

امروزه ما تقاضاهای بسیاری از کشور داریم اما سلطان اُتِلــی متعلق به فروشگاهی است که فروشنده روی کالای خود تعصب داشته باشد   و وفاداری روی برندی که کیفیت آن ملموس از همه سرتر است برای شرکت امیرران بسیار مهم است 

 ما امروز به افرادی مثل بهرام سلمانی ها  مهرداد همتی ها  مهدی سبکتگین ها که خودجوش برای این برند خودشان هزینه میکنند با چاپ بنر و استند و ساخت تابلو   به جد حمایت و  به وجودشان افتخار میکنیم 

مثل معروفی بین تایرفروشان است که می گویند آنکه تایر شناس باشد سلطان آُتِلــــی را انتخاب می کند و آنکه در این رشته اطلاعات نداشته باشد آزاد است هر چه دلخواهش است بخرد 

 

مطلب دوم :   در یکی از سفرهای استانی با نامی آشنا شدیم بنام آقای محسن برزکار که شاید به جرات از فنی ترین افراد در زمینه ساخت تایرهای و کیفیت ساختارها نخ ، سیم ،تکنولوژی ،پخت و خیلی مسائل دیگر خبره و این کاره بود   هنوز افتخار حضور بصورت چهره به چهره را پیدا نکرده ایم  اما حتما به حضور ایشان شرفیاب خواهیم شد برای عرض تقدیر و دستمریزاد گفتن 

ایشان طی فرایندی با کسب اجازه از سلطان تایرهای جهان نمونه برداری کرده و در فرایندی پیچیده در آزمایشگاه حرفه ای به این نتیجه رسیده است 

سلطان کیفیت اِتِلـــی حد اقل 110000کیلومتر برای مصرف کننده کار میکند 

این چه چیزی را در ذهن تداعی می کند که برندی بالای 110000 صد و ده هزار کیلومتر تا صد و پنجاه هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد آیا غیر از میشلن و  اُتِلـــــی برند دیگری سراغ دارید که اینقدر کار کند ؟

 

نتیجه :  شما تمام مطالب قبلی ما را در پایان نگاه بفرمایید :  آنچه میماند ؟  چیست ؟ 

کیفیت کیفیت کیفیت       رضایت رضایت رضایت       حمایت نماینده ،حمایت نماینده و حمایت نماینده 

حمایت نماینده از چه چیز ؟  از رضایتی که برای مصرف کننده ایجاد کرده است  

حمایت نماینده از چه برندی ؟ از برندی که برایش امنیت و اعتبار ایجاد کرده است 

حمایت نماینده از چه کس ؟ از شرکتی که با تمام وجود به مصرف کننده و نماینده خود می اندیشد 

بنابراین ما احساس کردیم می بایست قدری جایگاه سلطان کیفیت اُتِلــــی را بدانیم و توضیحاتی مفصل راجع به کیفیت این تایر با دوام به مردم شریف ایران زمین بدهیم 

 

آنچه می ماند :  حمایتهای بی نظیر شما  نمانیده محترم  از ما و مصرف کنندگان است که در اذهان میماند        

   سپاسگذار  نمایندگانی چون محسن بزرکار تا ابد خواهیم بود 

 

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه