دستاورد همایش کیش

نوشته شده توسط:AOTELI TIRES | ۰ دیدگاه


بسمه تعالی

اولین همایش شرکت بازرگانی امیرران خودرو در کیش

درتاریخ 11/04/1392 در جزیره زیبای کیش  در هتل پارمیس با حضور نمایندگان محترم همایشی انجام شد و بحث بسیار خوب، جدی ومثمر ثمری پیرامون بازاریابی  انجام گرفت  ، مسائل رکود و وتورم امروز و راه حل های عملی آن  ارائه گردید

دراین مراسم نمایندگان محترم با بخشی از سیاست های حمایتی  شرکت  آشنا شدند همانند : بیمه لاستیک ، بیمه نماینده ،هدایا مختص زیر مجموعه ها – اتوسرویسها و مصرف کنندگان  و بسیاری دیگر

در این همایش از تایر های سواری برند کوپر امریکا  مونتاژ رودشاین  رونمایی گردید وتمامی گواهینامه های بین اللمللی ECEاروپا ،DOT امریکا ،GCCاستاندارد شورای همکاری خلیج فارس و....به نمایندگان  ارائه گردید

درمورد کارت گارانتی و تضمین کیفیت کالا از سوی شرکت سازنده  و حمایت یکی از شرکت های بیمه تحت نظارت بیمه مرکزی بر روی این محصول توضیحاتی برای رفع نگرانی نمایندگان در بحث فروش ارائه گردید

نکات کلیدی که نمایندگان براسا س تجربیات فروش و راهکارها  به یکدیگرارائه کردند  بسیار مفید فایده واقع شد وعلت اصلی موفقیت خود را در شهرستان خود به شرح ذیل اعلام نمودند:

1-آقای امامی-بابل  : نیت مثبت داشتن  در کار و پرهیزاز شاخه به شاخه کردن در حرفه خود

2- آقای سالاروند-ارومیه: حضور مداوم و منظم درمحل کار

3- آقای قهارپور-بابل :عمل کردن به وعده خود نسبت به مشتری

4- آقای حافظی –مشهد: پشتکار و صداقت در گفتار وکردار

5 – آقای صالح- رشت:صداقت درکار

6-خوببخت-گلپایگان: تبلیغات

7- نوری –شاازند:برند خوب

8- آقای اویسی-قم : کیفیت تایر و خدمات پس از فروش

9- آقای  شاهینی گرگان : حساب دفتری دقیق –صداقت داشتن

10- آقای شاه نظری- اراک :اعتماد مشتری به فروشنده ونه به کالا

11- آقای محمدی –محلات:موجودیت برند  بصورت دائم در بازار

12- آقای دولتشاه – خرم آباد : کیفیت بالا بهترین تبلیغ است

13- آقای اربابی –قم :خرید بدون واسطه ،داشتن  موقعیت مکانی خوب ، کیفیت بالا

14- آقای جعفریان- شهرکرد :مشتری مداری ،صد اقت در کار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با ارائه تایرهای با کیفیت

15- آقای محمدی نوری – ساوه:  گشاده رویی با مشتری در معرفی کالا  

16- آقای آیت اللهی - یزد:  به روز بودن فروشنده  در استفاده از تکنولوژی ، اینترنت و مورد اعتماد مشتری قرارگرفتن – مشتری خوبی برای شرکت ها بودن

17- آقای حمیدی منش – اصفهان : همیشه حق با مشتری است

18- آقای اظهری – اردبیل : بازار ایران هرج و مرج  اقتصادی است و ثباتی نیست  ریسک بالاست و نظم و انظباط کاری عامل موفقیت است

با تشکر از تمام نمایندگان محترم انشالله بتوانیم  از نقطه نظرات آنها در پیشبرد اهداف سازمانی خود بهره گرفته ، سرلوحه کارخود قرار دهیم

 

 


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه